woensdag 12 november 2014

kerstkaart met eigengemaakte achtergrond

Dit is een simpel kerstkaartje, maar zo leuk omdat de achtergrond zelf is gemaakt en er alleen een leuk stempelset met teksten nodig is om het op te leuken.

Werkbeschrijving:
Stempel met de endless Wishes de achtergrond in diverse kleuren. Ik heb soft sky, poolparty en bermuda bay gebruikt. Dit heb ik op wisper white cardstock gestempeld. De tekststen heb ik ook op wisper white gestempeld en scheef uitgeknipt en geplakt op bermuda bay cardstock en een randje laten staan in deze kleur. vervolgens heb ik met dimentionals deze tekstjes opgeplakt.

veel plezier met het spelen met de stampin up producten.
Mathilde

Bijschrift toevoegen



Voor deze Kerstkaart heb ik gebruik gemaakt van de volgende Stampin'Up - artikelen

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten